Skip to main content

Ταλαιπωρία για τους 186 επιβάτες του «Άνδρος Τζετ»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το απόπλου του «Άνδρος Τζετ» απαγόρευσαν προσωρινά οι λιμενικές αρχές, έπειτα από πρόβλημα που διαπιστώθηκε στον καταπέλτη του πλοίου, κατά τον κατάπλου στο λιμάνι της Σικίνου.

Το οχηματαγωγό επιβατηγό πλοίο εκτελούσε το δρομολόγιο Ανάφη – Σαντορίνη – Θηρασιά – Ίος – Φολέγανδρος – Νάξος – Πάρος – Σύρος – Λαύριο, με 186 επιβάτες και οκτώ Ι.Χ. οχήματα.

Το πρόβλημα αφορούσε το αριστερό «νύχι» του καταπέλτη.

Προσωρινά, το λιμεναρχείο Ίου απαγόρευσε τον απόπλου του πλοίου από τη Σίκινο.

Το πρόβλημα ωστόσο, αποκαταστάθηκε και μετά την προσκόμιση των απαραίτητων εγγράφων, επετράπη ο απόπλους με τελικό προορισμό το Λαύριο.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.