Με καθυστέρηση θα αποπλεύσει το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Blue Galaxy» από τον Πειραιά για τα Χανιά, λόγω ηλεκτρολογικής δυσλειτουργίας.
Το πλοίο, στο οποίο επιβαίνουν 625 επιβάτες με 163 οχήματα, ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσει στις 10 το πρωί από το λιμάνι του Πειραιά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η βλάβη πριν από λίγο αποκαταστάθηκε και αφού λάβει το απαραίτητο πιστοποιητικό από το παρακολουθούντα νηογνώμονα αναμένεται να αναχωρήσει για τον προορισμό του.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












