Ένας άνδρας, ηλικίας περίπου 50 ετών, μέλος του ορειβατικού συλλόγου Χαλκίδας κατέληξε -σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις από παθολογικά αίτια- κατά τη διάρκεια ανάβασης μαζί με φίλους του, στον Όλυμπο.
Το περιστατικό συνέβη περίπου στις δύο το μεσημέρι, στη θέση «Πέρασμα του Γιόσου».
Ειδοποιήθηκε η πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ, ενώ κινητοποιήθηκε από το καταφύγιο «Γιόσος Αποστολίδης» και τετραμελές κλιμάκιο της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης για να παράσχει συνδρομή.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












