Στην κυκλοφορία δόθηκε η εθνική οδός Κορίνθου – Τρίπολης, στο ύψος του Αγίου Βασιλείου Κορινθίας, η οποία είχε κλείσει νωρίτερα, λόγω φωτιάς στην περιοχή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η διακοπή της κυκλοφορίας στην εθνική οδό έγινε για καθαρά προληπτικούς λόγους και κυρίως λόγω του καπνού.
Ωστόσο, η κίνηση των οχημάτων γινόταν από παρακαμπτήριες οδούς.
Όσον αφορά την φωτιά, εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξέλιξη, χωρίς όμως να απειλεί κατοικημένες περιοχές, ενώ 18 πυροσβέστες με οκτώ οχήματα προσπαθούν να την θέσουν υπό έλεγχο.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












