Σε αναγκαστική κατάπλευση στον λιμένα του Λαυρίου προχώρησε το Blue Star Patmos, λόγω της κατάστασης της υγείας δύο επιβατών.
Συγκεκριμένα, το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο, το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Ανάφη – Θήρα – Ίος – Νάξος – Πάρος – Πειραιάς, αναγκάστηκε να «δέσει» στο λιμάνι του Λαυρίου, προκειμένου να αποβιβάσει έναν 15χρονο και μία 45χρονη, οι οποίοι έχρηζαν άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.
Οι δύο επιβάτες διακομίστηκαν σε νοσοκομεία της Αττικής, ενώ το Blue Star Patmos απέπλευσε, συνεχίζοντας προς το λιμάνι του Πειραιά.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












