Skip to main content

ΠΟΕΔΗΝ: Μεταφέρεται την Τετάρτη 23/6 η κινητοποίηση- Συμμετοχή στην απεργία της ΑΔΕΔΥ στις 16/6

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μεταφέρεται, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, την Τετάρτη 23/6/2021, η κινητοποίηση της 16/6/2021 της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζόμενων Δημόσιων Νοσοκομείων, μετά από διαβούλευση με τους επικεφαλής των παρατάξεων. 

Επίσης, στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι το Γενικό Συμβούλιο την Πέμπτη 17/6/2021 μεταφέρεται την Πέμπτη 24/6/2021.

Την Τετάρτη 16/6/2021, η ΠΟΕΔΗΝ σημειώνει ότι συμμετέχει μαζικά, αποφασιστικά στην 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ και στη Συγκέντρωση 11πμ στην πλατεία Κλαυθμώνος για την απόσυρση του Νομοσχεδίου που κατεδαφίζει, όπως υποστηρίζει, εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.