Οι ΗΠΑ είναι «εξαρτημένες» από την επιβολή κυρώσεων κατά άλλων χωρών, δήλωσε σήμερα ο Ιρανός υπουργός των Εξωτερικών Μοχάμεντ Τζαβάντ Ζαρίφ, προσθέτοντας ότι η Τεχεράνη μπορεί να κάνει την Ουάσιγκτον να αποβάλλει τον «εθισμό» αυτόν.
«Διαθέτουμε αρκετή δύναμη, ώστε να δείξουμε στις ΗΠΑ ότι πρέπει ν’ αποβάλουν τον εθισμό αυτόν. Πιστεύουμε πως ο κόσμος έχει συμπεράνει ότι οι ΗΠΑ πρέπει να ξεπεράσουν την εξάρτησή τους από τις κυρώσεις» ανέφερε ο Ζαρίφ, μιλώντας στο πρακτορείο ειδήσεων ISNA.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Sputnik
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












