Η Ελένη Ζωγραφάκη – Τελεμέ εκλέχθηκε νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ).
Νέος γενικός γραμματέας ορίστηκε ο Νικόλαος Παπαχρήστος και ταμίας ο Νικηφόρος Κωνσταντίνου.
Το διοικητικό συμβούλιο συμπληρώνεται από τους Νίκο Δάρδαλη, Θεόδωρο Μαλαγάρη, Βαγγέλη Μπουντουλούλη, Θεοδώρα Ξυπολιά, Κική Γιαννάτου, Παναγιώτα Ιωαννίδου, Δημήτρη Ακτύπη και Θεόδωρο Τσούχλο.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












