Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΜΕ. Πρόεδρος ανέλαβε η Ελένη Ζωγραφάκη – Τελεμέ. Νέος γενικός γραμματέας είναι Νίκος Παπαχρήστος και ταμίας ο Νικηφόρος Κωνσταντίνου.
Μέλη του νέου διοικητικού συμβουλίου είναι οι:
Νίκος Δάρδαλης
Θεόδωρος Μαλαγάρης
Βαγγέλης Μπουντουλούλης
Θεοδώρα Ξυπολιά
Κική Γιαννάτου
Παναγιώτα Ιωαννίδου
Δημήτρης Ακτύπης
Θεόδωρος Τσούχλος
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












