Skip to main content

Άρχισε επιχείρηση ανακατάληψης της επαρχίας Ανμπάρ ο ιρακινός στρατός

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο ιρακινός στρατός, υποστηριζόμενος από πολιτοφυλακές σιιτών μουσουλμάνων (οι οποίοι αποτελούν την πλειοψηφία στο Ιράκ), άρχισε το πρωί επιχείρηση ανακατάληψης της μεγαλύτερης ιρακινής επαρχίας Ανμπάρ από τις δυνάμεις του Ισλαμικού Κράτους.

Οι τζιχαντιστές προβάλλουν σθεναρή αντίσταση, με επιθέσεις αυτοκτονίας με αυτοκίνητα και ρουκέτες στη Φαλούτζα.

Η επιχείρηση έρχεται δύο μήνες μετά την κατάληψη της Ραμάντι, πρωτεύουσας της συγκεκριμένης επαρχίας η οποία κατοικείται κυρίως από σουνίτες μουσουλμάνους.

Στην επίθεση εκτός του στρατού και σιιτικών πολιτοφυλακών, συμμετέχουν και μαχητές σουνιτικών φυλών της περιοχής.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.