Στάση εργασίας στους δήμους της Αττικής προκήρυξαν για την Τρίτη, από τις 12.00 το μεσημέρι έως τη λήξη της βάρδιας, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων.
Στο πλαίσιο αυτό θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Εσωτερικών, στις 12.30.
Αίτημα αποτελεί η μετατροπή των συμβάσεων των εργαζομένων από ορισμένου σε αορίστου χρόνου, χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
Στην κινητοποίηση θα συμμετάσχει και η Παναττική Επιτροπή Συμβασιούχων.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












