Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και πιστωτές εκβιάζουν την Ελλάδα, κατήγγειλε η επικεφαλής της Ομάδας της Ενωτικής Αριστεράς στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και πρόεδρος του γερμανικού κόμματος Die Linke, Γκάμπι Ζίμερ.
Σε μήνυμά της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Γερμανίδα πολιτικός υποστήριξε ότι είναι ντροπή για την Ευρώπη ο εκβιασμός της Ελλάδας.
«Είναι στο χέρι της Συνόδου Κορυφής να σταματήσει αυτή την απαίσια στρατηγική» κατέληξε η κ. Ζίμερ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












