Στάση εργασίας πραγματοποιούν την Τρίτη από τις 22.00 έως τη λήξη της βάρδιας οι εργαζόμενοι στο μετρό, τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ.
Όπως αναφέρουν «σκοπός είναι να εισακουστεί το αίτημά μας που δεν είναι άλλο από τη μη μετατροπή του αγαθού της μετακίνησης σε αγοραίο προϊόν προς όφελος των συμφερόντων και εις βάρος του επιβατικού κοινού».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












