Skip to main content

Πέμπτη η στάση εργασίας σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ – Κανονικά την Παρασκευή

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την Πέμπτη και όχι την Παρασκευή κλείνουν τελικά οι εργαζόμενοι των μέσων σταθερής τροχιάς το δεκαπενθήμερο των κινητοποιήσεών τους για την ένταξη των αστικών συγκοινωνιών στο υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων.

Όπως ανακοίνωσαν, η στάση εργασίας της Παρασκευής δεν θα πραγματοποιηθεί, αλλά θα μετακινηθεί αύριο, Πέμπτη, τις ίδιες ώρες, δηλαδή από 12:00 έως 17:00.

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα οι εργαζόμενοι στο μετρό, τον ηλεκτρικό και τραμ θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.