Skip to main content

Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό και τραμ από τις 21.00 έως τη λήξη της βάρδιας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ακινητοποιημένοι θα παραμείνουν σήμερα από τις 21.00 έως τη λήξη της βάρδιας, οι συρμοί του μετρό, του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου και του τραμ, λόγω στάσης εργασίας που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στα παραπάνω μέσα.

Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για την ένταξη των αστικών συγκοινωνιών στο υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων, αλλά και την καθυστέρηση της υπογραφής νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.