Ακινητοποιημένοι θα παραμείνουν σήμερα από τις 21.00 έως τη λήξη της βάρδιας, οι συρμοί του μετρό, του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου και του τραμ, λόγω στάσης εργασίας που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στα παραπάνω μέσα.
Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για την ένταξη των αστικών συγκοινωνιών στο υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων, αλλά και την καθυστέρηση της υπογραφής νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












