Skip to main content

Όλγα Γεροβασίλη: Αυτοί που έφεραν το ΔΝΤ καλό θα είναι να απολογηθούν

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Αυτοί που έφεραν το ΔΝΤ κι επέβαλαν (με τη Ν.Δ.) τις πιο ακραίες αντεργατικές πολιτικές καλό θα είναι να απολογηθούν αντί να επιτίθενται», σχολίασε στο Twitter η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη, αναφερόμενη στο ΠΑΣΟΚ.

«Κρείττον του λαλείν το σιγάν», πρόσθεσε, απαντώντας στη Χαριλάου Τρικούπη η οποία το απόγευμα της Τετάρτης καταλόγισε στην κ. Γεροβασίλη ότι «πάει πακέτο με τα ψέματα εδώ και καιρό».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.