Κλείνουν από τις 17:15 και μέχρι νεωτέρας οι σταθμοί του Μετρό Πανεπιστήμιο, Σύνταγμα και Ευαγγελισμός.
Τη σχετική εντολή έδωσε η ΕΛΑΣ, καθώς αναμένεται πορεία στο κέντρο της Αθήνας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Τη διοργανώνει στις 6μμ στο Σύνταγμα η «Πρωτοβουλία Αθήνας ενάντια στις εξορύξεις υδρογονανθράκων». Συμμετέχουν περιβαλλοντικές οργανώσεις, εργατικά σωματεία, συλλογικότητες και κομματικές οργανώσεις.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












