Skip to main content

Φώφη Γεννηματά: Αυτονόητο το «όχι» μας στο ν/σ για την αυτοδιοίκηση

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τη διαφωνία της με το νομοσχέδιο της κυβέρνησης για την τοπική αυτοδιοίκηση εξέφρασε η επικεφαλής του Κινήματος Αλλαγής Φώφη Γεννηματά, μετά από συνάντηση που είχε την Τετάρτη με τους προέδρους της ΚΕΔΕ και της ΕΝΠΕ.

«Οι ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ  στοχοποιούν ότι δεν μπορούν να ελέγξουν. Αφού αποδυνάμωσαν την αυτοδιοίκηση, τώρα επιχειρούν να την μετατρέψουν σε πεδίο συναλλαγής και  παραλυτικών ισορροπιών που θα έχουν οδυνηρές επιπτώσεις στη λειτουργία των Δήμων και στην καθημερινότητα των πολιτών. Το ‘όχι’ μας στο νομοσχέδιό τους είναι αυτονόητο» δήλωσε η κ. Γεννηματά.

Σημείωσε επίσης πως «το νέο κύμα προοδευτικών αλλαγών στην αυτοδιοίκηση θα έχει ξανά την δική μας σφραγίδα». Όπως είπε, «το Κίνημα Αλλαγής έχει θεμελιώδη προτεραιότητα ένα σύγχρονο, αποτελεσματικό κράτος με αποκέντρωση και την αυτοδιοίκηση σε πρωταγωνιστικό ρόλο τόσο στην τοπική ανάπτυξη όσο και στο κοινωνικό κράτος».

 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.