Χωρίς ηλεκτρικό σιδηρόδρομο (ΗΣΑΠ) θα μείνει το μεσημέρι της Τετάρτης το επιβατικό κοινό της πρωτεύουσας λόγω στάσης εργασίας που προκήρυξαν οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ.
Οι συρμοί στη γραμμή 1 της ΣΤΑΣΥ δεν θα εκτελούν δρομολόγια από τις 12:00 έως τις 16:00 προκειμένου οι εργαζόμενοι πραγματοποιήσουν Γενική Συνέλευση.
Εν τω μεταξύ παράταση ισχύος στα εισιτήρια παλαιών τιμών έδωσε ο ΟΑΣΑ έως την 30η Ιουνίου 2016.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












