«Υπάρχει μια υβριστική ρητορική για να κρύψει τις θέσεις της» είπε επιτιθέμενος στη ΝΔ κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη συζήτηση στην ολομέλεια της Βουλής για την ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, κατηγορώντας την παράλληλα ότι επιδιώκει να κατασκευάσει μια άλλη εικόνα για την πραγματικότητα.
«Υπάρχουν κάποιες θέσεις; Υπάρχει κάποια ουσία από την αντιπολίτευση; Υπάρχει μια υβριστική ρητορική για να κρύψει τις θέσεις της. Γιατί θέσεις υπάρχουν, αλλά τις θέσεις αυτές δεν πρέπει να τις καταλάβει η ελληνική κοινωνία. Η ελληνική κοινωνία πρέπει να επικεντρωθεί, κατά την αντιπολίτευση, σε μια ρητορική η οποία κατασκευάζει μια πραγματικότητα», ανάφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός και σημείωσε τα υβριστικά επίθετα που χρησιμοποιήθηκαν από την αντιπολίτευση κατά την πρόσφατη συζήτηση του νομοσχεδίου για την εκπαίδευση στη Βουλή.
Σύμφωνα με τον κ. Γαβρόγλου η κυβέρνηση έχει σχέδιο, το οποίο ξετυλίγεται και ταυτόχρονα αποτελεί κι ένα στοίχημα για το μέλλον. Όπως είπε, τώρα ολοκληρώνεται η θεσμική παρέμβαση του σχεδίου της κυβέρνησης για την Παιδεία και την επόμενη τετραετία θα τεθούν στο τραπέζι με επιθετικό τρόπο τα ζητήματα της ποιότητας της εκπαίδευσης από την προσχολική ηλικία μέχρι και τα διδακτορικά.
Μίλησε για προσλήψεις στην Παιδεία λέγοντας ότι η κυβέρνηση έχει αποφασίσει και κάνει πράξη: 15.000 μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση σε διάστημα τριών ετών εκ των οποίων 4.500 μόνιμους διορισμούς για το 2019 και 10.500 μόνιμους διορισμούς για το 2020 και το 2021.
Ο υπουργός Παιδείας κατηγόρησε τη ΝΔ ότι καταφέρθηκε εναντίον όλων των παρεμβάσεων της κυβέρνησης στην εκπαίδευση μιλώντας «για Νέρωνες, επικίνδυνους και καταστροφείς», όταν όλα τα στοιχεία πλέον αποδεικνύουν ότι απεναντίας οι πρωτοβουλίες αυτές απέδωσαν στην κοινωνία και αγκαλιάστηκαν από τον κόσμο της εκπαίδευσης.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Γαβρόγλου στην υποχρεωτική δίχρονη προσχολική εκπαίδευση «που αποτέλεσε επί 61 χρόνια αίτημα της κοινωνίας», τη νέα αρχιτεκτονική των πανεπιστημίων, τα μεταπτυχιακά, «που για πρώτη φορά ορθολογικοποιήθηκαν», την ίδρυση νέων τμημάτων, την τεχνολογική εκπαίδευση, τα διετή προγράμματα σπουδών, «που κατοχυρώνουν επαγγελματικά πτυχία στους απόφοιτους των ΕΠΑΛ» κ.ά., ενώ ανέφερε ως «κορυφαίο σημείο υποκρισίας» της ΝΔ το θέμα της Γ’ λυκείου, την οποία και κάλεσε να αναγνωρίσει το πρόβλημα «κι ας διαφωνήσει στη λύση».
«Το μεγάλο εθνικό στοίχημα δεν είναι ούτε μόνο της κυβέρνησης ούτε μόνο της αντιπολίτευσης. Είναι ένα θέμα που πρέπει να αλλάξει αντίληψη κι η ίδια η κοινωνία. Να μπορέσουμε να πιστέψουμε στο δημόσιο σχολείο ότι έχει όλα τα εφόδια για να προετοιμάσει τα παιδιά για τα πανεπιστήμια. Κι αυτό κάνουμε με τον νόμο μας», είπε ο κ. Γαβρόγλου.
naftemporiki.gr