Ακινητοποιημένα θα μείνουν τα τρένα και ο προαστιακός σιδηρόδρομος από τις 6 το απόγευμα του Μ. Σαββάτου έως και τις 10 το πρωί της Δευτέρας του Πάσχα λόγω της απεργίας που εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ.
Συγκεκριμένα με ανακοίνωση της, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης του ΟΣΕ (ΠΕΠΕ) ζητά να σταματήσει η κυβέρνηση την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να προχωρήσει στην άμεση πρόσληψη μηχανοδηγών.
Σημειώνεται πως τα δρομολογια του μετρό προς το αεροδρόμιο θα εκτελούνται κανονικά.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












