Skip to main content

Βγήκε από το μαιευτήριο η Κέιτ Μίντλετον

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Εξιτήριο πήρε το απόγευμα η Κέιτ Μίντλετον από το μαιευτήριο Σεντ Μέρι του Λονδίνου, όπου έφερε στον κόσμο σήμερα το πρωί ένα υγιέστατο κοριτσάκι.

Λίγο πριν αναχωρήσει, σε μια σύντομη εμφάνιση, η δούκισσα του Κέμπριτζ παρουσίασε τη νεογέννητη κορούλα της, που κράταγε στην αγκαλιά της, στους δημοσιογράφους οι οποίοι βρίσκονταν έξω από το μαιευτήριο. Στο πλευρό της ήταν ο σύζυγός της πρίγκιπας Ουίλιαμ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Παλατιού του Κένσιγκτον, η Κέιτ Μίντλετον γέννησε στις 8.34 το πρωί ώρα Ηνωμένου Βασιλείου (10.43 π.μ. ώρα Ελλάδος).

Το νεαρό «βασιλικό μωρό» της Μεγάλης Βρετανίας ζυγίζει 3,76 κιλά και χαίρει άκρας υγείας, όπως και η μητέρα του.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.