Ακινητοποιημένοι θα μείνουν την Τετάρτη 1η Μαΐου οι συρμοί του ηλεκτρικού (πρώην ΗΣΑΠ), τα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και ο σιδηρόδρομος (ΤΡΑΙΝΟΣΕ), λόγω ΤΗς 24ωρης απεργίας που έχουν κυρήξει οι εργαζόμενοι για να συμμετάσχουν στις καθιερωμένες απεργιακές συγκεντρώσεις. Στο μετρό οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως στις 9 το πρωί.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












