Τρίωρη προειδοποιητική στάση εργασίας (12:00 έως 15:00) θα πραγματοποιήσει την Πέμπτη η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), αντιδρώντας στην προωθούμενη ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ αλλά και στην εκχώρηση δραστηριοτήτων του ΟΣΕ σε εργολάβους.
Παράλληλα, καταγγέλλει υπονόμευση της διαδικασίας των διαπραγματεύσεων για τη Σ.Σ.Ε. από το υπουργείο Μεταφορών και τις διοικήσεις αλλά και διάλυση του κοινωνικοασφαλιστικού συστήματος.
Η ΠΟΣ διοργανώνει στις 12:30 την Πέμπτη συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Μεταφορών.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












