Με την πορεία προς το τουρκικό προξενείο Θεσσαλονίκης ολοκληρώθηκαν οι εκδηλώσεις μνήμης για την 103η επέτειο της Γενοκτονίας των Αρμενίων.
Οι διαδηλωτές είχαν συγκεντρωθεί στην πλατεία Λευκού Πύργου και έκαναν πορεία κρατώντας σημαίες και πανό.
Ένταση σημειώθηκε όταν οι διαδηλωτές προσπάθησαν να σπάσουν τον αστυνομικό κλοιό, κοντά στο τουρκικό προξενείο, στην οδό Αγίου Δημητρίου, με τις αστυνομικές δυνάμεις να πραγματοποιούν ρίψη χημικών για να τους εμποδίσουν.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












