Στα χρώματα της σημαίας της Ισπανίας φωταγωγείται από το απόγευμα της Παρασκευής και για ένα τριήμερο κάθε βράδυ η Βουλή των Ελλήνων.
Πρόκειται για απόφαση του Κοινοβουλίου, Κωνσταντίνου Τασούλα, σε έκφραση αλληλεγγύης προς τον λαό τής δοκιμαζόμενης σκληρά από τον κορωνοϊό χώρας, που μετρά 15.970 νεκρούς.
Στο κτήριο της ελληνικής Βουλής κυματίζει από σήμερα και η ισπανική σημαία, μαζί με την ελληνική και εκείνη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ως ένδειξη συμπαράστασης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












