Skip to main content

Πρατηριούχοι: Ικανοποίηση για το ν/σ του υπ. Οικονομίας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την κατάθεση στη Βουλή του ν/σ του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης «Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα και προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων και άλλες διατάξεις», στο οποίο προβλέπεται η εγκατάσταση υποχρεωτικά ολοκληρωμένου συστήματος παρακολούθησης και ηλεκτρονικής μετάδοσης δεδομένων εισροών-εκροών σε όλες τις ελεύθερες εγκαταστάσεις αποθήκευσης και διακίνησης καυσίμων, χαιρετίζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ).

Ειδικότερα η ΠΟΠΕΚ θεωρεί θετικές τις ενέργειες του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης να νομοθετήσει με το κατατεθέν ν/σ τις πάγιες θέσεις της Ομοσπονδίας για την εγκατάσταση ηλεκτρονικού συστήματος καταγραφής δεδομένων σε όλες τις ελεύθερες εγκαταστάσεις διακίνησης και αποθήκευσης πετρελαιοειδών και ενεργειακών προϊόντων, παρά την καθυστέρηση -όπως αναφέρει- τουλάχιστον 10 ετών.

Μας ανησυχεί όμως και μας προβληματίζει, ότι το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής των προς ψήφιση διατάξεων έχει ορίζοντα 24 μηνών, αφού όμως προηγηθεί η έκδοση τουλάχιστον 6 Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων, με ότι αυτό συνεπάγεται για τα Ελληνικά Κυβερνητικά δεδομένα, προσθέτει η Ομοσπονδία.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.