Skip to main content

Βλάβη στο «Νήσος Χίος» – Με καθυστέρηση το δρομολόγιο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με καθυστέρηση θα αποπλεύσει από το λιμάνι της Πάρου το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Νήσος Χίος», λόγω βλάβης στον καταπέλτη οχημάτων.

Στο πλοίο, που ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσει στις 8:45 με 235 επιβάτες,18 ΙΧ οχήματα, 25 φορτηγά και 6 δίκυκλα, η βλάβη αποκαταστάθηκε – και αφού το λάβει πιστοποιητικό αξιοπλοΐας, αναμένεται να αναχωρήσει κανονικά για τον προορισμό του.

Το «Νήσος Χίος» είχε αναχωρήσει από Πειραιά με προορισμό την Πάρο, Νάξο, Ίο, Θήρα και επιστροφή.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.