Τη μνήμη του Γρηγορίου Ε’ τίμησε την Τρίτη της Διακαινησίμου, όπως κάθε χρόνο, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης άναψε κερί και κατέθεσε ανοιξιάτικα άνθη πίσω από την κλειστή Πύλη του Πατριαρχείου, τόπο του απαγχονισμού του Ιερομάρτυρα προκατόχου του.
Ο Πατριάρχης προσευχήθηκε για την Εκκλησία, την πνευματική προκοπή του ποιμνίου του, την εκτόνωση των εντάσεων και την επικράτηση της ειρήνης στον κόσμο.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












