Η Γαλλία θα «απαντήσει» στη Συρία εάν αποδειχθεί ότι έγινε χρήση χημικών όπλων, δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης Μακρόν.
Ο εκπρόσωπος της γαλλικής κυβέρνησης προειδοποίησε συγκεκριμένα ότι «εάν παραβιάστηκε η κόκκινη γραμμή» στη Συρία, θα υπάρξει «απάντηση», προσθέτοντας ότι η ανταλλαγή πληροφοριών ανάμεσα στον Εμανουέλ Μακρόν και τον Ντόναλντ Τραμπ «επιβεβαιώνουν a priori τη χρήση χημικών όπλων».
«Εάν οι ευθύνες αποδειχθούν, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας το έχει πει πολλές φορές, εάν η κόκκινη γραμμή έχει παραβιαστεί, θα δώσει έδαφος σε μία απάντηση», δήλωσε ο Μπενζαμέν Γκριβό στο ραδιοφωνικό δίκτυο Europe 1.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












