Χωρίς για άλλη μια φορά να γίνουν προσαγωγές ή συλλήψεις, σήμερα στη μία μετά τα μεσάνυχτα σημειώθηκε μία ακόμα επίθεση με βόμβες μολότοφ εναντίον αστυνομικών στα Εξάρχεια, το τρίτο κατά σειρά επεισόδιο, καθώς ανάλογες επιθέσεις σημειώθηκαν τα ξημερώματα του Μεγάλου Σαββάτου και μετά την Ανάσταση.
Συγκεκριμένα, ομάδα νεαρών επιτέθηκε εναντίον της διμοιρίας των ΜΑΤ στην οδό Χαριλάου Τρικούπη πετώντας βόμβες μολότοφ, χωρίς να υπάρξει τραυματισμός.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












