Σε λειτουργία τέθηκε και πάλι ο σταθμός του μετρό «Αγία Μαρίνα» όπου νωρίτερα σήμανε συναργερμός λόγω «υπόπτου αντικειμένου».
Ένα κουτί από φελιζόλ ήταν τελικά το «ύποπτο αντικείμενο» που ξέχασε κάποιος στο σταθμό του μετρό και προκάλεσε συναγερμό στην αστυνομία.
Άνδρες του τμήματος εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών που έκαναν έρευνα στο αντικείμενο διαπίστωσαν ότι ήταν ένα άδειο κουτί.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












