Σε προγραμματισμένη επέμβαση για αφαίρεση καλοήθους όγκου της υπόφυσης υποβλήθηκε ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος Συμεών στο νοσοκομείο Ερρίκος Ντυνάν.
Η επέμβαση πραγματοποιήθηκε χθες Τρίτη από τον επ. καθηγητή Νευροχειρουργικής Άγγελο Κόλια.
Η επέμβαση ολοκληρώθηκε επιτυχώς
Σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν που εξέδωσε το νοσοκομείο, η επέμβαση ολοκληρώθηκε επιτυχώς και χωρίς διεγχειρητικές επιπλοκές.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












