Στη σύλληψη ενός μοτοσικλετιστή για επικίνδυνη οδήγηση προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές στο Κιλκίς.
Ο δικυκλιστής φέρεται να ανέπτυξε με την μοτοσικλέτα του ταχύτητα 223 χλμ. /ώρα στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Ευζώνων, με επιτρεπόμενο όριο τα 110 χλμ. /ώρα.
Αυτόφωρη διαδικασία
Όπως έγινε γνωστό, πρόκειται για 49χρονο υπήκοο Βόρειας Μακεδονίας, εις βάρος του οποίου εφαρμόζεται η αυτόφωρη διαδικασία.
Η ταχύτητά του καταγράφηκε από συσκευή εντοπισμού (ραντάρ) της Ομάδας Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων του Τμήματος Τροχαίας Κιλκίς.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












