Καλά στην υγεία τους είναι οι 14 μαθητές και οι δύο συνοδοί από το Λύκειο Ραπτοπούλου της Ευρυτανίας που βρίσκονται στις Βρυξέλλες στο πλαίσιο εκπαιδευτικής εκδρομής στο Ευρωκοινοβούλιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ΑΜΠΕ είναι όλοι καλά και έχουν αποσυρθεί στο ξενοδοχείο τους, όπου είναι ασφαλείς. Η αναχώρηση των μαθητών από τη βελγική πρωτεύουσα είναι προγραμματισμένη για αύριο Τετάρτη.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












