Συνελήφθη από τις αστυνομικές αρχές ο 47χρονος, ο οποίος είχε αποδράσει το μεσημέρι της Καθαράς Δευτέρας από το Ιπποκράτειο Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, όπου νοσηλευόταν φρουρούμενος.
Βάσει πληροφοριών του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, συνελήφθη σήμερα, Τετάρτη, το πρωί κατόπιν αστυνομικής επιχείρησης σε οικισμό Ρομά, στα Διαβατά Θεσσαλονίκης.
Το χρονικό
Ο 47χρονος είχε συλληφθεί το περασμένο Σάββατο σε εκτέλεση εντάλματος έπειτα από καταδικαστική απόφαση που εξέδωσε εις βάρος του Δικαστήριο της Θεσσαλονίκης, με την οποία του επιβλήθηκε συνολική ποινή φυλάκισης 4 ετών και 7 μηνών για διακεκριμένη κλοπή, διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών και αντίσταση.
Λόγω προβλήματος υγείας που επικαλέστηκε διακομίστηκε ένα 24ωρο αργότερα στο «Ιπποκράτειο» για ιατρικές εξετάσεις και κρίθηκε απαραίτητη η παραμονή του για νοσηλεία.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι διέφυγε από το μπαλκόνι του θαλάμου όπου νοσηλευόταν και έκτοτε αναζητείτο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












