Κανονικά διεξάγεται πλέον η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας στο ρεύμα προς Αθήνα, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση της Τροχαίας.
Υπενθυμίζεται ότι λίγο πριν τις 07:30 το πρωί, σήμερα Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου, στο 54χλμ. της Εθνικής Οδού και συγκεκριμένα στην περιοχή του Αυλώνα, ανατράπηκε φορτηγό στη μέση του οδοστρώματος.
Αποτέλεσμα ήταν να κλείσουν 2 λωρίδες και να δημιουργηθεί ουρά χιλιομέτρων.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












