Skip to main content

Μετρό: Ανοιχτοί και μετά τις 21:40 τρεις σταθμοί της Γραμμής 2 από την 1η Φεβρουαρίου

EUROKINISSI/ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Σε επόμενη φάση από τις 8 Φεβρουαρίου το έργο της ανανέωσης σιδηροτροχιών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Από την Κυριακή 1η Φεβρουαρίου οι σταθμοί της Γραμμής 2 του Μετρό «Συγγρού ΦΙΞ», «Νέος Κόσμος» και «Άγιος Ιωάννης» θα είναι και πάλι ανοιχτοί κατά τις νυχτερινές ώρες, μετά τις 21:40 και ως τη λήξη της κυκλοφορίας, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.

Το έργο της αλλαγής σιδηροτροχιών περνά σε επόμενη φάση από τις 8 Φεβρουαρίου. Αναλυτική ενημέρωση για τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα υπάρξει την ερχόμενη εβδομάδα.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.