Skip to main content

Λάρισα: Εντείνουν τις κινητοποιήσεις οι αγρότες – Νέα μπλόκα στον Πυργετό

ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ / EUROKINISSI

Με νέα συγκέντρωση στον Πυργετό και σύσκεψη για επερχόμενους αποκλεισμούς, οι παραγωγοί ζητούν άμεσες λύσεις στα κρίσιμα προβλήματά τους.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Βγήκαν σήμερα στους δρόμους οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι από την περιοχή του Δέλτα Πηνειού στη Λάρισα, δυναμώνοντας την κινητοποίησή τους και απαιτώντας ουσιαστικές λύσεις για τα σοβαρά προβλήματα που βιώνουν καθημερινά. Στην κινητοποίηση συμμετέχουν παραγωγοί από τον Πυργετό και την Αιγάνη του Δήμου Τεμπών, καθώς και από το Ομόλιο και τον Παλαιόπυργο του Δήμου Αγιάς.

Ένα νέο σημείο συγκέντρωσης στήθηκε στον Πυργετό, χωρίς ωστόσο –μέχρι αυτή τη στιγμή– να έχει διακοπεί η κυκλοφορία στην Παλιά Εθνική Οδό Λάρισας–Θεσσαλονίκης, που περνά μέσα από την Κοιλάδα των Τεμπών.

Οι αγροτοκτηνοτρόφοι του Δέλτα Πηνειού έχουν προγραμματίσει σύσκεψη για το απόγευμα, όπου θα συζητήσουν το ενδεχόμενο αποκλεισμών στον δρόμο, στο σημείο όπου ήδη έχουν παρατάξει τα τρακτέρ τους.

Με πληροφορίες από ΕΡΤ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.