Την απόφαση να ανοίξουν το ρεύμα της ΠΑΘΕ προς Θεσσαλονίκη πήραν οι αγρότες που απέκλεισαν νωρίτερα την Εθνική Οδό στο ύψος των Μαλγάρων, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.
Κατά την ίδια πηγή, το ρεύμα προς Αθήνα θα παραμείνει κλειστό και αργότερα θα αποφασίσουν για τις περαιτέρω κινήσεις τους.
Παράλληλα αγρότες από τη Χαλκηδόνα έκλεισαν συμβολικά τον δρόμο Θεσσαλονίκης-Πέλλας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












