Skip to main content

ΚΕΔΕ: Να μην αφαιρεθούν από τους δήμους τα έσοδα από τα πρόστιμα του ΚΟΚ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI

«Θα αφαιρεθούν από τα ήδη άδεια ταμεία των δήμων πολύτιμοι πόροι»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Να αποσυρθεί η νομοθετική ρύθμιση  που αφαιρεί από τους δήμους την αρμοδιότητα είσπραξης των προστίμων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ζητεί η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ).

«Αν ψηφιστεί η συγκεκριμένη ρύθμιση που έχει περιληφθεί στο άρθρο 20 του σχεδίου νόμου του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης “Ψηφιακή Ενίσχυση της Οδικής Ασφάλειας και λοιπές διατάξεις“, θα αφαιρεθούν από τα ήδη άδεια ταμεία των δήμων πολύτιμοι πόροι που μας αποδίδονταν εδώ και δεκαετίες. Πόροι με τους οποίους χρηματοδοτούνταν απαραίτητα έργα για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας στις πόλεις μας και την προστασία ανθρώπινων ζωών από τα τροχαία ατυχήματα», σημειώνει σε ανακοίνωσή της.

Η εν λόγω ρύθμιση προβλέπει ότι τα σχετικά έσοδα μεταφέρονται στον κρατικό προϋπολογισμό, σε ειδικό λογαριασμό με τίτλο «Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας».

«Δεν αντιλαμβανόμαστε με ποια λογική και χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση της Αυτοδιοίκησης, αποφασίστηκε δικά μας χρήματα να μας αφαιρεθούν, για να δοθούν μεταξύ άλλων και για την ενίσχυση των ασφαλιστικών ταμείων του ένστολου προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας και του Στρατού, αντί η ενίσχυση αυτή να γίνει με χρήματα του κρατικού προϋπολογισμού», επισημαίνει το συλλογικό όργανο των δημάρχων.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.