Στο νοσοκομείο διακομίστηκε μία 17χρονη, έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ σε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, η νεαρή κοπέλα διακομίστηκε σε εμφανή κατάσταση μέθης στο νοσοκομείο, για την παροχή ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.
Έπειτα από καταγγελία, συνελήφθη ο 38χρονος προσωρινά υπεύθυνος του μαγαζιού, επειδή επέτρεψε την κατανάλωση αλκοολούχου ποτού, ενώ εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












