Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 17χρονη μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε κέντρο διασκέδασης 

INTIME NEWS /

Συνελήφθη ο 38χρονος προσωρινά υπεύθυνος του μαγαζιού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο νοσοκομείο διακομίστηκε μία 17χρονη, έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ σε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, η νεαρή κοπέλα διακομίστηκε σε εμφανή κατάσταση μέθης στο νοσοκομείο, για την παροχή ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.

Έπειτα από καταγγελία, συνελήφθη ο 38χρονος προσωρινά υπεύθυνος του μαγαζιού, επειδή επέτρεψε την κατανάλωση αλκοολούχου ποτού, ενώ εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.