Skip to main content

Χαιρετίζει την απόσυρση του ν/σ για τα ζώα συντροφιάς ο Κυρ. Μητσοτάκης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την απόσυρση του νομοσχεδίου για τα ζώα συντροφιάς που εισηγήθηκε η κυβέρνηση χαιρέτισε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης που είχε συνάντηση με φιλοζωϊκές οργανώσεις. Δεσμεύτηκε για την επανεκκίνηση του διαλόγου από μηδενική βάση και σε συνεννόηση με όλους τους αρμόδιους φορείς.

Τόσο οι εκπρόσωποι των φιλοζωϊκών οργανώσεων όσο και ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας συμφώνησαν ότι κεντρικοί στόχοι οποιασδήποτε νομoθετικής πρωτοβουλίας πρέπει -μεταξύ άλλων- να είναι η προστασία των ζώων, η μείωση του πληθυσμού των αδέσποτων καθώς και η εκπαίδευση και ενημέρωση των ιδιοκτητών.

«Για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι, αναγκαία προϋπόθεση είναι η υιοθέτηση καλών πρακτικών για την καταγραφή, τη σήμανση και ο έλεγχος των γεννήσεων με τη συνεργασία Δήμων, φιλοζωϊκών οργανώσεων και επιστημονικής κοινότητας» σηεμιώνεται σε σχετική ανακοίνωση.

 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.