Skip to main content

Νεαρός έπεσε στο κενό από τον λόφο του Λυκαβηττού – Πιθανή αιτία μια selfie…

(EUROKINISSI)

Μεταφέρθηκε στο Γεννηματάς

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ένας 25χρονος, πιθανότατα τουρίστας, έπεσε στο κενό από τον λόφο του Λυκαβηττού το μεσημέρι της Τρίτης

Τον νεαρό εντόπισαν τραυματισμένο περαστικοί, οι οποίοι κάλεσαν το ΕΚΑΒ που στυη συνέχεια τον διεκόμισε στο νοσοκομείο «Γεννηματάς

Σε εξέλιξη βρίσκεται έρευνα για τις συνθήκες του ατυχήματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως, ο 25χρονος έχασε την ισορροπία του προσπαθώντας να βγάλει μία selfie.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.