Skip to main content

Ένοπλη ληστεία σε χρηματαποστολή στο νοσοκομείο «Γεννηματάς»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Του Μάκη Συνοδινού

Ένοπλη ληστεία σε χρηματαποστολή πραγματοποίησαν δύο άτομα στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο «Γιώργος Γεννηματάς», στις 9 το πρωί της Δευτέρας.

Την ώρα που οι υπάλληλοι της χρηματαποστολής εφοδίαζαν ΑΤΜ στο ισόγειο του νοσοκομείου, οι δύο άνδρες, με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους και υπό την απειλή όπλου, αφαίρεσαν δύο κασετίνες με χρήματα.

Σε εξέλιξη βρίσκονται έρευνες της ΕΛΑΣ για τον εντοπισμό και τη σύλληψη τους.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.