«Εκρηκτική» ήταν η ατμόσφαιρα το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου στο Νέο Κόσμο, όπου η Ανάσταση στον Ιερό ναό της Αναλήψεως, στην οδό Λαγουμιτζή, συνοδεύτηκε από το «έθιμο» των μολότοφ.
Η ρίψη μολότοφ, βεγγαλικών και κροτίδων έχει καθιερωθεί από το 2011 από αγνώστους και επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο με παρόμοια ένταση, προκαλώντας ανησυχία στους κατοίκους της περιοχής.
Οι αρχές διερευνούν τα περιστατικά και εξετάζουν βιντεοληπτικό υλικό για την ταυτοποίηση των δραστών.
\





Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












