Skip to main content

Θεσσαλονίκη: To ψητοπωλείο έκλεψε ρεύμα άνω των 80.000 ευρώ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ / EUROKINISSI

Παρέμβαση στον μετρητή διαπίστωσε κλιμάκιο του ΔΕΔΔΗΕ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ξεπερνά τις 80.000 ευρώ η ρευματοκλοπή σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος – ψησταριά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπως προέκυψε σε έλεγχο που διενήργησε κλιμάκιο του ΔΕΔΔΗΕ.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., κατά τον επιτόπια αυτοψία διαπιστώθηκε παρέμβαση στον μετρητή ρεύματος, με αποτέλεσμα να μην καταγράφεται η κατανάλωση ενέργειας (κιλοβατώρες), ενώ το κατάστημα βρίσκονταν σε λειτουργία.

Σε βάρος του 60χρονου ιδιοκτήτη της επιχείρησης σχηματίστηκε δικογραφία.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.