Αντιμέτωποι με πρόβλημα στην υδροδότηση είναι οι κάτοικοι του δημοτικού διαμερίσματος Ταξιάρχη, στον δήμο Πολυγύρου Χαλκιδικής.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου, «στον Ταξιάρχη λόγω των αλλεπάλληλων διακοπών ρεύματος δημιουργήθηκε πρόβλημα στη λειτουργία της μονάδας επεξεργασίας νερού».
Για το λόγο αυτό η δημοτική αρχή συνιστά στους κατοίκους της περιοχής να μη χρησιμοποιούν το νερό προς πόση έως ότου λυθεί το πρόβλημα.
Ωστόσο, στην ανακοίνωση δεν αναφέρεται πότε θα υπάρξει αποκατάσταση στην υδροδότηση της περιοχής.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












