Στο νοσοκομείο κατέληξαν τα ξημερώματα δύο 16χρονες, μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε μπαρ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Η Αστυνομία επισημαίνει ότι για το συμβάν αστυνομικοί της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης της πόλης προχώρησαν στη σύλληψη του 51χρονου υπεύθυνου του καταστήματος, καθώς επέτρεψε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών στις δύο ανήλικες.
Ο συλληφθείς, με τη δικογραφία που σχημάτισαν σε βάρος του αστυνομικοί του τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου, θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












