Οι ανακριτικοί υπάλληλοι της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Πολυγύρου επέβαλαν διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.250 ευρώ σε έναν αλλοδαπό.
Το πρόστιμο επιβλήθηκε για καύση σε απορρίμματα, εντός υπαίθριου χώρου, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, όπως γνωστοποιείται σήμερα.
Το συμβάν έγινε στην περιοχή Χανιώτη, του δήμου Κασσάνδρας, στη Χαλκιδική, σύμφωνα με την πυροσβεστική υπηρεσία.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












